آیین جشن شکوفه های سیب دانش آموزان دخترناحیه یک ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری ، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اینکه امروز بسیاری از دانش آموزان قاری و حافظ قرآن هستند، افزود: انس و الفت انسان با خداوند متعال باعث شکوفایی استعدادها می شود .

وی نماز را بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال دانست و تصریح کرد: اگر انسان همزمان با سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کند هرگز اسیر هوای نفس نمی شود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری ارتقای اعتقادات و باورهای دینی و عمل به احکام اسلامی را از اولویت های آموزش و پرورش خواند و افزود: عمل به احکام اسلامی و توجه ویژه به نماز نقش مهمی در تربیت و اصلاح دانش آموزان و جوانان برای داشتن جامعه ای سالم دارد .

همچنین در بخش دیگری از این آئین جشن تکلیف ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید نماز اول وقت و حفظ حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهید و هرگز چیزی را مقدم بر نماز ندانید .

وی افزود: در این عالم همه چیز به دست خداوند است و همگی باید بدانیم که برای اینکه همیشه در زندگی موفق باشیم باید رضایت خداوند را جلب کنیم .

شاهچراغی تصریح کرد:نماز سبب می شود انسان پاک باشد و از بدی ها دور نگه داشته شود و همیشه یاد خداوند سبب موفقیت در تمام کارها خواهد شد.

شایان ذکر است دراین مراسم معنوی وباشکوه که جمعی ازمسئولین آموزش وپرورش وادارات شهرری نیزحضورداشتند دانش آموزان بااجرای برنامه های متنوع قرآنی وفرهنگی وقرائت سوگند نامه واجرای سرود و… رسیدن به سن تکلیف راجشن گرفته وبه درگاه الهی شکرگزاری کردند.

دینیشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment