اتوبوس ایدز در محلات جنوب تهران مستقر می شود

به گزارش راگانیوز از شهرداری منطقه ۱۹، حمید بهرامی گفت: این اتوبوس به منظور ارائه اطلاع مورد نیاز در جهت آشنایی و پیشگیری این بیماری و خدمات مشاوره و تست رایگان ویژه شهروندان این منطقه در ۴ نقطه مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: اتوبوس ایدز با هماهنگی اداره کل سلامت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی سه شنبه ۲۳ آذر در عبدل آباد و بازار احسانی، چهارشنبه ۲۴ آذر در صالح آباد ، پنجشنبه ۲۵ آذر در شهرک احمدیه (نعمت آباد) و جمعه ۲۶ آذر در محله اسماعیل آباد مستقر می شود.
بهرامی اظهار کرد: دو تیم پزشکی و روانشناس در این اتوبوس حضور دارد و ضمن اطلاع رسانی در زمینه شناخت بیماری ایدز و نحوه پیشگیری از آن، از افرادی که به اتوبوس مراجعه می کنند تست رایگان اچ آی وی گرفته خواهد شد.
وی در ادامه به برگزاری برنامه های آموزشی و نمادین در هفته ایدز اشاره کرد و گفت: در هفته مناسبتی ایدز ضمن برگزاری کلاسهای و دوره های آموزشی با موضوعات پیشگیری از ایدز و علل این بیماری، بروشورهای اطلاع رسانی بین شهروندان توزیع شد.
بهرامی برگزاری همایش پیاده روی و اجرای برنامه نمادین در بوستانها را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: این برنامه با مشارکت کانون های مادر و کودک و جوانان برگزار شد.

اتوبوسایدزشهرری
نظرات (0)
Add Comment