اجرای دوره تخصصی «عملیات آواربرداری» در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز ، محسن کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران اظهار کرد: به منظور افزایش توان اجرایی عوامل مدیریت شهری و ایجاد آمادگی بیش از پیش، دوره تخصصی عملیات آواربرداری در دو مرحله تئوری و عملی به مرحله اجرا درآمد.

مدیر ستاد بحران شهرداری منطقه 20 آواربرداری را یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیات نجات و بازسازی برشمرد و افزود: در این دوره، مدیران و بسیجیان شهرداری منطقه 20 مورد آموزش تخصصی قرار گرفتند تا در بحران‌های احتمالی بتوانند با عوامل ستاد مدیریت بحران همکاری کنند.

وی ادامه داد: آشنایی با انواع ساختمان و مدل‌های فروپاشی و آوار، طبقه‌بندی افراد نیازمند به امداد و نجات پس از زلزله، مدیریت صحنه آسیب، نقش و وظایف نجات‌گر و ارزیابی صحنه از جمله موارد مطرح شده در این دوره بوده که به صورت تئوری و عملی اجرا شده است.

مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20در پایان یادآور شد: ویژه برنامه‌های مختلف در قالب کارگاه‌های آموزشی، مانورهای عملیاتی، توسعه گروهای دوام محلی و برآورد توان عملیاتی نیروهای اجرایی همچنان در دستور کار مدیریت شهری است و شهروندان علاقه‌مند برای بهره‌گیری از امکانات آموزشی مرتبط می‌توانند به سراهای محله و یا شهرداری نواحی مراجعه کنند.

گفتنی است، براساس این گزارش کارگاه آموزشی عملیات آواربرداری در دو روز و با مشارکت ستاد مدیریت بحران و حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

 

شهرداریشهرریعملیات
نظرات (0)
Add Comment