اجرای طرح کرامت با محوریت سلامت در منطقه 20 تهران

 به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در سالن جلسات شهرداری منطقه 20 از برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام، بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان این منطقه جنوبی با محوریت سلامت در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فعالیت‌های سلامت محور، بخش اعظمی از فعالیت‌های فرهنگی ماه رمضان با رویکرد سلامت خانواده در مساجد و مراکز فرهنگی در حال اجراست.

شهردار منطقه 20 تهران افزود: اطعام و برپایی ضیافت افطاری ویژه بیش از 600 نفر از بانوان سرپرست خانوار، ایتام و نیازمندان نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سلامت محور ویژه ماه رمضان است که همزمان با ایام لیالی قدر به همراه توزیع بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی اجرا می‌شود.

وی به مشارکت خیرین و افراد نیکوکار در ارتباط با امور حمایتی از نیازمندان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون برای بیش از 7 هزار نفر از نیازمندان محدوده شهری و روستایی منطقه 20 نیز طرح یک لقمه مهربانی انجام شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 20 تهران در پایان یادآور شد: خیرین و افراد نیکوکاری که علاقمند به همکاری با این طرح هستند می‌توانند به شهرداری منطقه 20 و یا سراهای محله مراجعه کنند.

شهردارشهرریمنطقه 20کرامت
نظرات (0)
Add Comment