اجرای 59 جشن شهروندی نیمه شعبان در جنوب تهران

به گزارش  راگانیوز ، سید احمد صفوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در سالن جلسات شهرداری منطقه 20، از برپایی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ارزشی به‌مناسبت میلاد پربرکت صاحب الزمان (عج) در مساجد، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر محوریت مساجد در فعالیت‌های فرهنگی، سلسله جشن‌های شهروندی میلاد پربرکت صاحب‌الزمان(عج) در مساجد منتخب محلات 20 گانه برپا می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های میلاد امام عصر (عج) امشب و فردا به اجرا در می‌آید تا شهروندان از بهره معنوی این میلاد استفاده کنند، ادامه داد: علاوه بر مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها، بوستان جانبازان در محله 13 آبان، امامزاده ابراهیم‌(ع) در محله دولت‌آباد و مددسرای خاورشهر نیز از دیگر محل‌های برپایی جشن‌های مردمی است.

وی به ویژه برنامه‌هایی که در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی‌(ع) نیز برپاست اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امور شهری برای میزبانی از زائران پیش‌بینی شده است و غرفه‌های فرهنگی برای پذیرایی در میادین و معابر منتهی به حرم مستقر هستند تا بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود.

به گزارش فارس، مساجد فاطمه الزهرا‌(س)، ولی‌عصر‌(ع)، امام حسن مجتبی‌(ع)، امام رضا‌(ع)، خاتم‌النبیین‌(ص)، ابراهیم خلیل(ع)، صاحب‌الزمان (عج)، امام حسن(ع) و … از جمله مساجد برپایی جشن‌های ویژه نیمه شعبان است.

حسینیه قائم آل محمد‌(عج) خیابان شهید گلشنی، حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) محله شهادت، حسینیه پیروان شهدای کربلای و … نیز از جمله حسینیه‌های شهرری است که جشن ولادت با سعادت حضرت مهدی‌(عج) در این اماکن برگزار می‌شود.

همچنین ویژه‌برنامه‌های بزرگ و ارزشمندی همزمان با روز نیمه شعبان در مساجد ابوطالب‌(ع)، الهادی‌(ع)، امام حسن عسکری‌(ع) و … برگزار می‌شود.

جشنشهررینیمه شعبان
نظرات (0)
Add Comment