احداث مجموعه ورزشی ویژه جانبازان در شهرداری منطقه ۲۰

به گزارش راگانیوز ، سیداحمد صفوی، در نشست خبری امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در عرصه دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و اولین شهید خبرنگار و عکاس مدافع حرم شهید تقی ارغوانی اظهار داشت: خبرنگاران برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه همواره زحمات زیادی را بر دوش می کشند.

شهردار منطقه 20 با قدردانی از اطلاع رسانی خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و پوشش اقدامات شهری در توسعه و پویایی شهر کمک می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 20 آمادگی دارد تا انتقادهای سازنده را بشنود، اظهار داشت: انتقال مسایل و مشکلات شهری و انتقادهای سازنده می تواند در توسعه شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان سازنده باشد.

شهردار منطقه 20 اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، شهرداری تهران پیوسته به تلاش و خدمت به شهروندان مشغول است.

صفوی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در منطقه 20 و شهرری خاطرنشان کرد: بیش از 60 بوستان محلی با مساحت 173 هکتار آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به ایجاد و بهره برداری از 56 زمین چمن مصنوعی به مساحت 65 هزار مترمربع تصریح کرد: 10 سالن چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران در منطقه ایجاد شده است.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه 15 مجموعه ورزشی با مساحت 100 هزار مترمربع ایجاد و در دست بهره برداری است، تاکید کرد: 19 سرای محله ایجاد و تجهیز شده است.

صفوی از احداث یک مجموعه ورزشی ویژه جانبازان خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی جانبازان یکی از مجموعه های ورزشی کم نظیر در سطح کشور است که برای جانبازان و ایثارگران امکانات ویژه ورزشی فراهم آورده است.

شهردار منطقه 20 افزود: احداث بزرگراه امام علی (ع) به طول 6 کیلومتر درون شهرری، توسعه شبکه معابر سواره، توسعه خط 6 مترو (انشعابات آن تا شمال غربی آن ادامه خواهد داشت) و پیاده راه هایی که در خیابان شرقی حرم حضرت عبدالعظیم احداث شده از دیگر اقدامات مهمی است که برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان انجام داده ایم.

صفوی با اشاره به بهبود وضعیت سرانه ارایه خدمات در منطقه 20 نسبت به 10 سال گذشته تصریح کرد: افزایش 55 درصدی بوستان های منطقه، رشد سرانه فضای سبز، رشد 76 درصدی احداث مراکز ورزشی و افزایش صددرصدی تعداد سالن های چندمنظوره سرای محله و مراکز میوه و تره بار از جمله مواردی است که در بخش عمرانی و خدمات رسانی منطقه 20 مورد توجه است.

وی یادآور شد: در حال حاضر برنامه هایی نیز برای فعالیت های شهری داریم که تکمیل پروژه های نیمه تمام در قالب آن پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 20 افزود: ادامه خط 6 مترو از دولت آباد تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، احداث پل روگذر تقی آباد برای تسهیل در ترافیک و ایمنی در عبور و مرور از جمله طرح های نیمه تمام است که برای تکمیل آنها اهتمام داریم.

صفوی درباره پایانه جوانمرد قصاب نیز گفت: طرح و برنامه این پایانه آماده است و کار اجرایی آن آغاز شده است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال 95 پایانه جوانمرد قصاب به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: لوله گذاری هلال احمر و هرنجی برای هدایت آب های سطحی، احداث و تکمیل 10 بوستان در شهرری و منطقه 20، احداث مسجد امام رضا (ع) و مسجد امام حسن عسگری (ع)، ادامه پروژه فرهنگی برج طغرل از دیگر طرح های در دست اجرا است.

صفوی افزود: احداث سوله بحران ناحیه 7 در منطقه 20، احداث 8 زمین چمن مصنوعی جدید، بازسازی آب نماها برای افزایش زیبایی بصری شهر، تکمیل سرای محله عباس آباد، جداره سازی خیابان اصلی حرم حضرت عبدالعظیم، ایجاد پل های مکانیزه عابر پیاده در شهید رجایی و فداییان اسلام، احداث ساختمان کارگری از دیگر طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه 20 است.

شهرریمجموعه ورزشی
نظرات (0)
Add Comment