ادای احترام اصحاب رسانه استان تهران به مقام شامخ شهدا

به گزارش راگانیوز ،‌ مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران صبح امروز و همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور بر سر مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهید سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

جمعی از اصحاب رسانه استان تهران با حضور بر سر مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی به نثار گل و قرائت فاتحه پرداختند؛ اصحاب رسانه استان تهران با حضور در کنار مزار شریف شهدای ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

هدایی طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک روز خبرنگار به همه طلایه‌داران عرصه رسانه اظهار داشت: امروز رسالت اصحاب رسانه بسیار سنگین است و باید به تأسی از پیامبر عظیم‌الشأن اسلام که نخستین خبرنگار عالم هستی بود با تمام وجود رسالت خودشان را انجام دهند.

وی گفت: امروز طلایه‌داران انقلاب اسلامی باید تمام توان خود را برای ترویج اسلام ناب محمدی،‌ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پاسداری و حراست از خون پاک شهدا به کار ببندد.

به گزارش فارس، معصومه منفرد سرپرست روزنامه سیاست روز و بازرس مجمع عالی بسیج رسانه استان تهران، لیلا صادقی نایب رئیس مجمع شورای عالی بسیج رسانه استان تهران و جمعی از فعالان رسانه استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

اصحاب رسانهشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment