ارائه خدمات مطلوب به روستاها مانع مهاجرت روستانشینان به شهرهاست

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله جمالی‌پور در دیدار بخشداران و دهیاران شهرستان که به مناسبت روز دهیاری در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، ضمن تبریک این روز و تشکر از دهیاران برای خدمت صادقانه به مردم روستا، اظهار داشت: با ارایه خدمات مناسب به روستاها، چرخه مهاجرت از روستا به شهر بالعکس خواهد شد و مردم از فرصت محیط و هوای سالم و زندگی آرام در روستاها بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: سرکشی از بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در برنامه‌های فرمانداری قرار دارد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دهیاری‌ها و روستاها قرار بگیریم و تصمیمات متناسب در راستای توسعه روستا اتخاذ شود.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که در حوزه روستایی شهرستان ری با تلاش‌های دهیاران قدم‌های مطلوب و خوبی برداشته شده است، افزود: ارایه خدمات به روستاها باید متناسب و بر اساس میزان جمعیت و خدمات مورد نیاز صورت پذیرد.

وی بیان داشت: دهیاران باید گزارش جامعی از وضعیت و شرایط خدماتی موجود در روستاها را  از ابتدای شروع کار دولت تدبیر و امید تا هفته دولت ارایه دهند تا بر اساس این گزارشات نسبت به رفع مشکلات و معضلات روستا اقدام موثر انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان این‌که تعهداتی که از سوی فرمانداری شهرستان ری برای خدمات‌رسانی به روستاها در نظر گرفته شده همگی انجام شده است، تصریح کرد: بر اساس اعتبار معین از سوی فرمانداری ری اکثر راه‌های روستایی بازسازی و  آسفالت شده است.

وی اضافه کرد: روستاهایی که دارای معابر کم نور و فاقد روشنایی هستند امکانات و اعتبارات لازم برای روشنایی آن‌ها پیش‌بینی شده است.

جمالی‌پور هر گونه خدمت به مردم به‌ویژه در روستاها را لذت بخش و مورد توجه لطف الهی دانست و گفت: موضوع خدمات رسانی به روستاها از اهم برنامه‌های دولت یازدهم محسوب می‌شود و این‌که یک روز از تقویم سال به دهیاران اختصاص داده شده است نشان از اهمیت و تقدس جایگاه روستا و دهیاری است.

روستاهاشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment