استقبال مردم ری از رئیس جمهور باید استثنایی باشد

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور دقایقی پیش در نشست هم‌اندیشی مسئولان در ارتباط با سفر رئیس جمهور به شهرستان ری اظهار داشت: این نشست مقدمه‌ای برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور است.

وی با اشاره به وعده‌هایش در جلسات مختلف در ارتباط با سفر رئیس جمهور به ری گفت: همان‌طور که چندین بار در جلسات مختلف، سفر رئیس جمهور به شهرستان ری را وعده داده بودم به لطف خدا این مهم محقق شد.

معاون استاندار تهران در ارتباط با کیفیت این سفر عنوان کرد: رئیس جمهور در سفرهای خود معمولاً به استان‌ها سفر می‌کردند و در سفر رسمی ایشان به استان تهران نیز چند شهرستان را مقصد سفرشان تعیین کرده بودند اما به دلیل جایگاه والای شهرستان ری این سفر رئیس جمهور اختصاصاً برای شهرستان ری برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بعضاً برخی از مسئولان چند شهرستان دیگر را نیز برای این سفر پیشنهاد دادند که رئیس جمهور این پیشنهاد را نپذیرفتند و تاکید کردند این سفر مختص شهرستان ری است.

فرماندار ویژه ری با اشاره به مسائل، مشکلات و اولویت‌های شهرستان ری بیان داشت: ارتقاء ساختار اداری شهرستان ری، موضوعات بهداشت و درمان، جاده‌های مواصلاتی و مسائل آموزشی و … از جمله موضوعات و اولویت‌هایی است که در این شهرستان با حضور رئیس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استقبال مردم ری از رئیس جمهور باید استثنایی باشد

وی با بیان این‌که قطعاً این سفر رئیس به شهرستان ری برکاتی را به‌همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهرستان ری با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهور به این شهرستان، در مراسم استقبال نیز باید مردم ویژه به‌طور شایسته از این میهمانی ویژه استقبال کنند.

جمالی‌پور با تاکید بر قدردانی از نگاه ویژه رئیس جمهور به ری تصریح کرد: سفر اختصاصی رئیس جمهور به شهرستان ری خدمت تاریخی دولت برای سامان دادند به مسائل و مشکلات این شهرستان است.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که دولت یازدهم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب رفع معضلات و مشکلات را در دستور کار خود قرار داده است، بیان داشت: دولت یازدهم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است.

حقانیت جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبری و تدبیر دولت یازدهم در جهان به اثبات رسید

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دیشب جهانیان شاهد این بودند که حقانیت جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای به لطف هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، استقامت ملت غیور ایران اسلامی و تدبیر دولت یازدهم در جهان به اثبات رسید.

جمالی‌پور بیان داشت: در هر برهه زمانی که ملت ایران همدل و هم‌زبان بودند و با یکدلی ایستادگی کردند شاهد توفیقات روزافزونی برای ایران اسلامی بودیم.

وی از نتایج نشست‌های اخیر در ارتباط با موضوع هسته‌ای به‌عنوان یک پیروزی یاد کرد و بیان داشت: این مهم سرآغاز فصل نوین در حوزه اقتصاد، سیاست و … است.

سفر رئیس جمهور سرآغاز همدلی و هم‌زبانی است

معاون استاندار تهران از سفر اختصاصی رئیس جمهور به شهرستان ری به‌عنوان سرآغاز همدلی و هم‌زبانی یاد کرد و افزود: در طول مسئولیتم در شهرستان ری جز محبت، دوستی، همدلی و نقد سازنده و خیرخواهانه چیزی مشاهده نکردم.

وی فضای یکپارچه شهرستان ری را یک نعمت دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تمام توان از این یکپارچگی مردم شهرستان ری صیانت و پاسداری کنیم.

همدلی و هم‌زبانی برای عظمت انقلاب اسلامی/سفر رئیس جمهور به ری نماد همدلی و هم‌زبانی است

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی» بیان داشت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب ابتدای سال مسیر را برای همگان تبیین کردند باید در کمال همدلی و هم‌زبانی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

جمالی‌پور در پایان سفر رئیس جمهور به شهرستان ری را نماد همدلی و هم‌زبانی خواند و تصریح کرد: امید است با همدلی آحاد مختلف جامعه با تمام توان در مسیر رفع مشکلات شهرستان ری گام برداریم.

به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی مسئولان در ارتباط با سفر رئیس جمهور به ری با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، معاون امور اقتصادی استاندار تهران و هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری در سالن همایش‌های اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه شهرستان ری، روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ری از جمله حاضران در این همایش بودند.

 

استقبالرئیس جمهورریشهرری
نظرات (0)
Add Comment