استمرار حمایتهای بنیاد خیریه کهریزک کانادا از آسایشگاه خیریه کهریزک

 به گزارش راگانیوز به نقل  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دهمین روز از نوروز باستانی محمد فتوت مدیر بنیاد خیریه کهریزک در کشور کانادا و جمعی از اعضاء هیأت مدیره آن بنیاد در آسایشگاه خیریه کهریزک ، مروری دوباره بر اهمیت حمایت از زندگی 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس گردید.

همچنین در این دیدار چند ساعته ، وضعیت تبلیغات و هدایت کمکهای مردمی هموطنان ساکن در کشور کانادا به سوی مجموعه ، تشریح و تبیین گردید.

محمد فتوت مدیر بنیاد خیریه کهریزک کانادا با ابراز خرسندی از دیدار نوروزیشان از مجموعه ، اظهار داشت:

 خوشحالیم که در چنین روزهای زیبایی ، به دیدار سالمندان و معلولین آمده ایم و از نزدیک با آنان گفتگو کردیم .

 وی افزود:

همه تلاش من و هیأت مدیره بنیاد خیریه کهریزک کانادا ، معرفی وضعیت زندگی این خانواده بزرگ به هموطنان عزیزمان که ساکن کشور کانادا هستند ، بوده و تلاش داریم تا از حمایتهای گوناگون آنان به نفع آسایشگاه کهریزک بهره مند شویم.

فتوت با اشاره به بازدید از رختشویخانه صنعتی مجموعه نیز گفت:

اطلاع کافی داریم که در این بخش وظیفه سنگینی درجهت تامین بهداشت عمومی مددجویان به عهده کارکنان است . امیدواریم با رفع کمبود هایی بویژه در قسمت دستگاههای خشک کن و احیاء دستگاه های شستشوی بخش عفونی واحد با همراهی و مساعدت خیرین و مردم نوعدوستان در کشور کانادا ، بتوانیم بخشی از این کاستی ها را جبران نمائیم.

وی با آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت برای همه هموطنان ، از آنان خواست تا با استمرار حمایتهای خود ، مسئولین این مرکز بزرگ را در ارایه خدمات به همه مددجویان ، یار و یاور باشند.

شهرریکاناداکهریزک
نظرات (0)
Add Comment