آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استمرار حمایتهای بنیاد خیریه کهریزک کانادا از آسایشگاه خیریه کهریزک

 به گزارش راگانیوز به نقل  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دهمین روز از نوروز باستانی محمد فتوت مدیر بنیاد خیریه کهریزک در کشور کانادا و جمعی از اعضاء هیأت مدیره آن بنیاد در آسایشگاه خیریه کهریزک ، مروری دوباره بر اهمیت حمایت از زندگی 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس گردید.

همچنین در این دیدار چند ساعته ، وضعیت تبلیغات و هدایت کمکهای مردمی هموطنان ساکن در کشور کانادا به سوی مجموعه ، تشریح و تبیین گردید.

محمد فتوت مدیر بنیاد خیریه کهریزک کانادا با ابراز خرسندی از دیدار نوروزیشان از مجموعه ، اظهار داشت:

 خوشحالیم که در چنین روزهای زیبایی ، به دیدار سالمندان و معلولین آمده ایم و از نزدیک با آنان گفتگو کردیم .

 وی افزود:

همه تلاش من و هیأت مدیره بنیاد خیریه کهریزک کانادا ، معرفی وضعیت زندگی این خانواده بزرگ به هموطنان عزیزمان که ساکن کشور کانادا هستند ، بوده و تلاش داریم تا از حمایتهای گوناگون آنان به نفع آسایشگاه کهریزک بهره مند شویم.

فتوت با اشاره به بازدید از رختشویخانه صنعتی مجموعه نیز گفت:

اطلاع کافی داریم که در این بخش وظیفه سنگینی درجهت تامین بهداشت عمومی مددجویان به عهده کارکنان است . امیدواریم با رفع کمبود هایی بویژه در قسمت دستگاههای خشک کن و احیاء دستگاه های شستشوی بخش عفونی واحد با همراهی و مساعدت خیرین و مردم نوعدوستان در کشور کانادا ، بتوانیم بخشی از این کاستی ها را جبران نمائیم.

وی با آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت برای همه هموطنان ، از آنان خواست تا با استمرار حمایتهای خود ، مسئولین این مرکز بزرگ را در ارایه خدمات به همه مددجویان ، یار و یاور باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.