اشتباه افراد، بهانه ای برای توهین به آنان نیست/ رهبر انقلاب، سال 91، افراد را از توهین به اشخاص نهی کردند

به گزارش راگانیوز ، انسان ها باید از معنویت ماه مبارک رمضان، تقوا و توشه معنوی برای بقیه سال گردآوری کند. تقوی به معنای انجام واجبات و دوری از محرمات است.

انسان با تقوی، قوه تشخیص خوب را از بد پیدا می کند و در مسیر سعادت و رستگاری گام برخواهد داشت.

انسان با تقوی، خداوند را همه جا حاضر و ناظر می داند و از انجام گناه در خلوت و جلوت دوری می کند.

اطاعت از پیامبر و اهل بیت(ع) بر همگان واجب است؛ بنابر تصریح قرآن کریم، اطاعت از ولی فقیه واجب است و مردم انقلابی و ولایت مدار ما نیز، بارها اطاعت و پیروی خود از مقام معظم رهبری را نشان دادند.

مقام معظم رهبری با آینده نگری خود، مسئولان را از عواقب نامناسب و ناگوار اعتماد به دشمنان به ویژه آمریکا و استکبار جهانی برحذر داشتند. هرچند برخی کم بصیرت در دام گفتگو با آمریکا قرار گرفتند و ماجرای برجام، حقیقت پلید آمریکا و صهیونیست ها را برای آنان روشن کرد.

مردم در روز قدس، بار دیگر در راستای فرمان امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.

مقام عظمای ولایت، آیت الله العظمی خامنه ای در سال 91 فرمودند، گلایه های من از افراد، بهانه توهین به افراد نشود. بنابراین حواشی روز قدس، مورد تایید نیست.

روز قدس، روز وحدت و همدلی ملت ایران است، همانطور که در روز قدس امسال نیز، شاهد فریادهای یکپارچه و منسجم مردم علیه آمریکا، اسرائیل و صهیونیست ها بودیم.

شایان ذکر است مراسم نماز عید فطر به امامت حضرت آیت الله حسینی مازندرانی، استاد اخلاق حوزه علمیه، با حضور جمع کثیری از روحانیون، طلاب و مردم در مسجد امام حسین(ع) شهر ری برگزار شد.

شهرریعید فطرنماز
نظرات (0)
Add Comment