اصحاب رسانه نقش ارزشمندی در بازدارندگی طمع دشمنان به ایران دارند

 

به گزارش راگانیوز ، امیر حبیب الله سیاری عصر پنجشنبه در مراسم یازدهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره در کنار نیروهای نظامی کشور در جهت اعتلا و عزت کشور تلاش کرده اند افزود: رزمایش ها، تعالی کشور در زمینه ادوات نظامی و آموزش های نظامی توسط رسانه ها به جهانیان منعکس شده و آنان متوجه قدرت و اقتدار نظامی کشور می شوند.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و شهدای آنان حق بزرگی بر ملت شریف ایران دارند افزود: تلاش این قشر برای معرفی ارزشها و اقتدار نظامی کشور ستودنی بوده و به ارتقا و حفظ اعتماد به نفس کشور و جوانان کمک شایانی می کند.
سیاری گفت: اگر کشور این میزان از بازدارندگی را که با توان بالای ارتش، سپاه، بسیج و سایر قوای نظامی و معرفی و بازتاب آن توسط اصحاب رسانه حاصل شده است ،نداشت امروز در دام دشمنان بدخواه و فرصت طلب کشور گرفتار شده بود.
وی همچنین با بیان اینکه امنیت کشور دستاورد بزرگ رشادت و جانفشانی شهدا است افزود: امروز ۸۰ میلیون ایرانی در سراسر ایران اسلامی با آرامش و امنیت به زندگی و کار مشغول بوده و نگران جان خود نیستند و این دستاورد بزرگ جز با رشادت و فداکاری شهدای انقلاب اسلامی حاصل نشده است.
سیاری گفت: امروز به برکت جانفشانی شهدا هیچ دشمنی به خود اجازه نمی دهد حتی فکر تجاوز به این سرزمین را بکند.
وی بالندگی کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز نتیجه مجاهدت ملت ایران و ایثارگری شهدا ذکر کرد و گفت: قبل از انقلاب ملت ایران هیچ عزتی نداشت و حتی از نعمت استقلال و آزادی محروم بود اما امروز همگان شاهد جایگاه والای ملت ایران هستند.
سیاری گفت: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه حمایت ملت ایران و قدرت بالای نظامی کشور در مقابل زیاده خواهی و فرصت طلبی دشمنان ایران ایستاده است در حالیکه پیش از انقلاب ارتش ایران در خدمت منافع غربی ها و جلوگیری از گسترش کمونیسم بود.
وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم شان و جایگاه شهدا را در کشور حفظ کرده و گرامی بداریم افزود: همانطور که رهبری معظم فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
یازدهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
پانزدهم آذرماه سال ۱۳۸۴ هواپیمای باری نظامی از نوع سی ۱۳۰ که پرسنل ارتش و خبرنگاران را برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت در چابهار به بندرعباس منتقل می‌کرد در شهرک توحید سقوط کرد و تمام سرنشینان آن به شهادت رسیدند.

دریادارسیاریشهرری
نظرات (0)
Add Comment