امام جمعه شهرری: فضای مجازی آتش بیار نا آرامی های اخیر است

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم تصمیمی عاجل بگیرند، افزود: همه ما می دانیم که در این کشور مشکلاتی اقتصادی است و لازم است همه در جهت حل این مشکلات به صورت هم افزایی و بسیجی وار گام برداریم.
وی با بیان اینکه دین اسلام بر پایه مدارا شکل گرفته است، افزود: اسلام در تمامی امور سختگیری و خشونت را ممنوع کرده است و تا مادامی که بر خلاف مدار حرکت نکنیم هیچ مشکلی هم پیش نمی آید.
وی ادامه داد: دین اسلام با دشمن اصلحه بدست، قانون شکن، هنجار شکن، مفسدان اقتصادی، متجاوزان با بیت المال و اشرار به شدت برخورد می کند و به هیچ عنوان قانون شکنی را نمی پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که افراد از موقعیت مناسب خودشان استفاده ناروا نکنند سختگیری و خشونتی هم وجود ندارد و در غیر اینصورت است که به طور حتم با آن برخورد می شود.
خطیب جمعه شهرری تصریح کرد: قانون شکنی و قانون گریزی بر خلاف باب قانون است و همه باید در برابر مر قانون تسلیم شویم و هرکسی با قانون مقابله کند فتنه گر است و باید بر مبنای قانونی با آن برخورد کرد.
وی با بیان اینکه در نظام اسلامی نورچشمی و آقازاده نداریم و همه ما باید در برابر قانون تسلیم باشند، افزود: اگر قانون اجرا و عملی شود مردم نیز دارای عاقبت خوبی خواهند شد و اگر قانون خداوند در همه حال اجرا شود به طور حتم مردم هم کامروا خواهند شد.
وی با بیان حدیثی ازحضرت علی(ع) افزود: این امام همام بیان کردند که اگر مردم حق ، حلال و حرام را تشخیص دهند؛ تسلیم و خاضع در برابر امر قانون خواهند شد و لازم است تا این خصوصیات و شاخص ها برای مردم تعریف و تشخیص داده شود.
حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی اضافه کرد: آن دسته از خارج نشینانی که برای این انقلاب نقشه و توطئه می کنند از احمق ترین انسان ها هستند که بواسطه مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا سعی در منحرف کردن انقلاب را دارند.
وی اظهار کرد: این دشمنان ازقدرت ایران در شکست دادن داعش که توسط همین کشورها ایجاد شده بود، غافل هستند.
وی ادامه داد: نادان تر از این دشمنان کسانی هستند که بواسطه دشمنان سعی در اجرای توطئه دارند که اینان باقی مانده فتنه 88 هستند و بدبخت تر از این هستند که بخواهند با اسلام وانقلاب مقابله کنند.
امام جمعه شهرری افزود: باید حساب اغتشاش گران را از مردم جدا کرد و کسانی که مساجد و پرچم ایران را آتش زدند؛ حسابشان از مردم انقلابی جدا است و اگر مردم ما خواسته به حقی دارند را نباید به حساب چیز دیگری گذاشت.
وی تصریح کرد: سینه این انقلاب به قدری مستحکم است که تمامی فتنه ها را به سوی دشمنان برمی گرداند.
وی با قدردانی از نیروهای امنیتی وبسیجی اظهار کرد: نیروهای امنیتی و بسیجی مقتدرانه وارد میدان شدند و این زباله ها را به خوبی از صحنه جمع کرد.

ایرنا

جمعهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment