امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون نیروی انتظامی هستیم

به گزارش راگانیوز ،، سید حسین هاشمی ضمن تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مسؤولیت سنگین حفظ و برقراری نظم و امنیت را در جامعه به عهده دارد و این کار بزرگی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، هفته‌ای که یادآور حماسه‌سازی مردم عزیزمان بود، دورانی که تمام دنیا به بازیگری صدام ملعون در مقابل کشور عزیزمان ایستادند اما نمی‌دانستند که این ملت پیرو مکتب ولایت و امامت است.

این مقام مسؤول ادامه داد: دشمنان محاسبه کرده بودند ظرف سه هفته کشور را از پا درآورند ولی چه شد که نتوانستند مقابل ملتی نوپا کاری از پیش ببرند، دلیل آن عنایت خدا، مکتب امام حسین (ع) و رهبری امام عظیم الشان انقلاب بود که نتوانستند حتی یک وجب از این خاک را تسخیر کنند و اجازه ندادند از آن به بعد کسی نگاه چپ به این کشور کند.

استاندار تهران با اشاره به بحرانی بودن منطقه خاورمیانه و تلاش دشمن برای ایجاد نا امنی برای کشور عزیزمان افزود: با وجود تمام هجمه‌های دشمن ولی ایران عزیز در امنیت کامل است که این به برکت خون پاک شهیدان و رهبری رهبر فرزانه و با بصیرت و نیروهای شجاع نظامی و انتظامی کشور است.

رئیس شورای تامین استان تهران بیان داشت: دشمن از اول انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام به کار بسته است و نه از طریق جنگ و نه از روش فرهنگی و اقتصادی موفق نشده است و این نظام آنچنان با تحریم‌ها مقابله کرده است که برای خود تبدیل به فرصت کرده است که همین سبب شده است که در منطقه هیچ کشوری به عظمت و قدرت ایران وجود نداشته باشد.

هاشمی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی و اینکه امروز افتخار داشتیم که در هفته ناجا در خدمت شما سبزپوشان غیور و حافظ نظم و امنیت باشیم افزود: امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون نیروی انتظامی هستیم.

وی عنوان کرد: بنده از تک‌تک شما عزیزان تشکر می‌کنم که با حداقل امکانات حداکثر خدمات را ارائه کردید و ما خود را در کنار شما می‌دانیم و ما وظیفه حمایت و تامین نیاز کاری شما را داریم.

استاندار تهران در پایان گفت: ما شرمنده شما کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی هستیم که امنیت و آرامش را با وجود تمام کمبود امکانات تامین می‌کنید و کار شما گسترده است زیرا وقتی یک شهروند ما در کنار پلیس احساس آرامش و امنیت می‌کند این همان خواست رهبری و دستاورد نظام است که باید روز به روز تقویت شود.

استاندارتهرانشهرری
نظرات (0)
Add Comment