امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار فرهنگ توحید، عدل و حق‌پرستی است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جمع مردم مومن، ولایی و شهید پرور شهرری با اشاره به اهمیت و جایگاه والای روز جهانی قدس اظهار داشت: نخستین سالی که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس را نامگذاری کردند و یادگار با ارزش و گرانقدری را به ارمغان آوردند نیز فصل تابستان بود.

وی ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی نیز پیرو فرمان ماندگار امام خمینی (ره) در طول این 37 سال پیوسته و با شور و نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

وزیر دادگستری با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز به فضل خدا و درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش فرزندان این مرز و بوم به‌واسطه افزایش توان موشکی کشور که روز به روز نیز ارتقاء می‌یابد با شایستگی و مقتدرانه می‌توانیم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب بایستیم.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه ما تندرو و افراطی نیستیم، گفت: امروز توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بالا و بازدارنده است.

وی با بیان این‌که ملت ایران امروز پرچم‌دار حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، خاطرنشان کرد: توسعه کشور در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصادی، علمی، نظامی و دفاعی راه حمایت از مظلومیت فلسطین است.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: امروز ملت ایران اسلامی با اتکا به تفکر توحیدی و عدالت‌خواهی و خیرخواهی با تمام توان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

پورمحمدی با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی ایران؛ تفکری توحیدی، حق‌پرستی و نوع‌دوستی  است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تفکر ناب توحیدی در مقابل رژیم صهیونیستی که تفکری خشن، منحرف و نژادپرستانه دارد می‌ایستد.

وی، فرهنگ غرب را محصول تفکر یهود صهیونیستی دانست و افزود: امروز صهیونیسم با امکاناتی که در اختیار آنان قرار دارد برای توسعه این تفکر در دنیا تلاش می‌کند.

وزیر دادگستری عنوان کرد: امام خمینی(ره) به‌ خوبی هویت این انحراف تاریخی را شناخت و به شایستگی در مقابل آن ایستادگی کرد.

پورمحمدی با اشاره به اهداف استکبار گفت: غربی‌ها به‌دلیل قدس و مناطق اشغالی از رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کنند بلکه آن‌ها به‌دنبال بهره‌برداری از منابع منطقه و توسعه سیطره جهانی خودشان هستند.

وی با اشاره به هوشمندی و تدبیر امام خمینی (ره) در مقابل توطئه شوم استکبار خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان «روز جهانی قدس»؛ رژیم اشغالگر قدس را محدود کرد.

وزیر دادگستری تشریح کرد: با این اقدام امام راحل آن‌ها دیگه نتوانستند به توسعه خود که آرمان‌ آن‌ها بود دست پیدا کنند.

پورمحمدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات سر می‌داد و همه توان خود را برای تحقق این مهم به کار بسته بود اما ملت غیور و بصیر ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حمایت از گروه‌های جهاد و مقاومت نگذاشتند این هدف آن‌ها نیز تحقق یابد.

وی در پایان تحقق کامل اصول اقتصاد مقاومتی را راه‌حل مشکلات دانست و افزود: افزایش توان اقتصادی و رقابت‌پذیری به‌ وسیله تکیه به نیرو و ظرفیت درونی و اقتصاد درون‌زا، حفظ استقلال کشور را به‌همراه دارد.

دادگستریشهرریقدس
نظرات (0)
Add Comment