امنیت و آرامش جامعه امروز ما مرهون ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ موسی پور فرمانده سپاه ناحیه روح الله(ره) با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروزی جامعه مرهون ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است، گفت: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه اسلامی را نفوذناپذیر و بیمه کرده است.

سرهنگ موسی پور ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: آرامش و اسایش جامعه امروز ما مرهون ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است.

وی افزود: سوم خرداد برای آحاد مردم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همه کسانی که به نحوی در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کرده اند، یادآور خاطرات ارزشمندی است که هرگز فراموش نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) خاطرنشان کرد: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، نظام اسلامی را نفوذ ناپذیر و بیمه کرده است.

وی ادامه داد: سوم خرداد در واقع تجلی اراده و ایمان ملت بود و همان طور که امام راحل فرمودند،خرمشهر را خدا آزاد کرد و به همین دلیل است که باید تمام کارها و امورات خود را با توکل به خدا و خلوص نیت انجام دهیم.

موسی پور در پایان به بیان مهم ترین برنامه های اجرا شده ناحیه روح الله(ره) به مناسبت سوم خرداد پرداخت و اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، سرکشی از رزمندگانی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، فضاسازی شهر، برگزاری نمایشگاه های مختلف و  یادواره شهدا در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقه خاطره نویسی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره توسط رزمندگان دفاع مقدس و همچنین برگزاری همایش های بصیرتی و روشنگری از مهم ترین برنامه های اجرا شده این ناحیه بود.

بسیجریشهرریفرمانده
نظرات (0)
Add Comment