امنیت مراسم ارتحال امام (ره) با 20 هزار پلیس تامین می شود

سردار حسین رحیمی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و امنیتی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر اظهار کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی همه دستگاه ها برنامه ریزی جامعی در بحث های امنیتی و ترافیکی حرم مطهر امام خمینی(ره) پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: پلیس تهران، قرارگاه روح الله را در کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی(ره) فعال کرده است و از یک هفته پیش پلیس پیشگیری و امنیت نیز برنامه های خود را آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت قرارگاه روح اله، یگان امداد نیز با 2 تیپ وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.
سردار رحیمی با بیان اینکه پایگاه های پلیس اطلاعات و امنیت نیز در مکان های مورد نظر مستقر شده اند، گفت: جلسه ای با پلیس استان های همجوار نیز برای هماهنگی های لازم و برقراری امنیت بیشتر برگزار شده است.
وی افزود: راه اندازی پارکینگ های اطراف حرم از دغدغه های ما محسوب می شود که خوشبختانه هماهنگی های لازم در این مورد انجام شده است و تا زمان مراسم ارتحال امام (ره) این مشکل نیز حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: نیروی پلیس راهور با استقرار در اطراف حرم و محل برگزاری مراسم وظیفه تسهیل ترافیک و برقراری امنیت مراسم را تا پایان آن بر عهده دارند.
وی گفت: پایگاه های مختلف یک روز قبل از برگزاری مراسم فعال خواهند بود و آمادگی این را داریم تا این مراسم را با امنیت کامل برگزار کنیم.
جلسه ستاد هماهنگی و امنیتی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل عصر چهارشنبه با حضور نهادهای امنیتی و انتظامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

امام خمینیامنیتمراسم سالگردپلیس
نظرات (0)
Add Comment