اهدا ۲۰۰ بخاری توسط یک خیر در شهرری به مناطق زلزله زده

به گزارش راگانیوز ؛ رییس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه سه استان تهران عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ دستگاه بخاری در دو هفته گذشته به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال و امروز نیز ۱۰۰ دستگاه دیگر ارسال می شود.
حجت الاسلام سعید اوتارخانی یادآور شد: این خیر نیت خود را در وقف نامه تنظیم شده صرف درآمد وسایل گرمایشی برای فقرا مقرر کرده است.
وی یکی از کارکردهای مهم وقف را فقرزدایی از جامعه عنوان کرد و گفت: با گسترش فرهنگ وقف می توان میزان فقر و محرومیت را در جامعه کاهش داد چرا که وقف یکی از راه های توزیع مجدد درآمد است.
وی با اشاره به اینکه توجه فریضه مهم وقف در جامعه رشد کرده است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نگاه مردم نسبت به موضوع وقف بسیار تغیر کرده و میزان وقف افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۵۰۵ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم ۳۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.

اهدابخاریخیرراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment