اولویت‌بندی و اصلاح مشکلات شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، سیده فاطمه حسینی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگان مجلس ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت : شهرری یک شهرمذهبی و زیارتی است و مناسب دیدم با توجه به فضای اربعین حسینی در کشور، اشاره به یک پیام تکریم مردم در کلام امام حسین (ع) را بیان کنم، ایشان می فرماید: به درستی که نیاز های مردم برشما از جمله نعمت های خداست برشما، از نعمت های خدا ملول نشوید.

وی افزود: از این پیام نورانی امام معصوم (ع) متوجه می شویم که خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث، از زیباترین و با فضلیت ترین کارها نزد خداوند محسوب می گردد و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه شیوه و راه و رسم همه امامان معصوم (ع) بوده است.

حسینی تصریح کرد: امروز خرسند و مسروریم که در خدمت مردم متدین شهرری هستیم و افتتاح این دفتر امری ضروری به نظر می رسید و از همین جا متذکر می‌شویم کارکنان محترم دفتر ارتباطات مردمی با ارباب رجوع با خوشرویی و خوش خلقی رفتار کنند و فراموش نکنیم رضایت خداوند در رضایت مردم است و بنابر این باید طوری رفتار کنیم که مردم از ما راضی و خشنود باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امید واریم با وحدت وانسجام حاصل شده در بین نمایندگان تهران و با حفظ همین رویه در حل مشکلات مردم و کشور موفق باشیم و مردم از ما انتظاراتی دارند و این انتظارات باید برآورده شود و بخشی از مطالبات مردم را می توان از طریق همین دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان پی گیری کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرری جزء اولین شهرهایی بوده است که جرقه انقلاب در آن زده شد و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و مشکلات و نیازهای شهرری باید دسته بندی و به دولت منقل شودوباید بطور ویژه به آن نگاه کرد و رسیدگی به نیازها و مشکلات آنها باید در اولویت نمایندگان تهران قرار گیرد.

شهرریمجلسنماینده
نظرات (0)
Add Comment