اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

 
به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در ابتدای این نشست که با حضور اعضای این کمیته و مدیریت منطقه برگزار شد بهروز نصیری مدیر و رئیس کمیته پدافند غیر عامل ناحیه یک ری ضمن تاکید اهمیت این اصل بر اهتمام کلیه دوایر و کارشناسی های این مدیریت بر اجرای برنامه های هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل تاکید نمود.
وی اذعان داشت پدافند غیر عامل می بایست در تمامی سطوح منطقه از اداره تا واحد های آموزشی مورد تاکید قرار گرفته و به آن توجه جدی شود، زیرا این اصل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایا و خطرات شده و توان دفاعی کشور را بالاتر برد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ادامه داد: پدافند غیر عامل از جمله تاکیدات جدی و اصلی مقام معظم رهبری بوده که در کشور تمامی دست اندرکاران از رئیس محترم جمهور و دولت گرفته تا بخش های پایین دستی بدان اهتمام جدی دارند.
نصیری خاطر نشان کرد: اصول اساسی پدافند غیر عامل می تواند در تمامی بخش های مدیریت آموزش و پرورش احصا شده و با توجه به آن برنامه ریزی هایی صورت داد تا هم در زمینه آموزش و هم در زمینه دفاعی قدم جدی در این ناحیه برداشته شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته مجموعه حراست و کمیته پدافند غیر عامل ناحیه یک شهرری مقام اول را در خصوص برنامه های گرامیداشت این هفته کسب نموده بود بر لزوم برنامه ریزی جهت حفظ این مقام و تلاش در زمینه اجرای این اصل تاکید جدی نمود.
اموزششهرریپدافند
نظرات (0)
Add Comment