ایران نیازی به اسناد لیبرالیستی مانند “سند ۲۰۳۰” ندارد

به گزارش راگانیوز ، حضرت آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، مفسر قرآن کریم، فقیه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و موسس و مسئول حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری در این جلسه موعظه و اخلاق، سخنرانی کردند که اهم سخنان معظم له عبارت است از:

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار اخیرشان با معلمان به مناسبت روز معلم با ابراز گله مندی از شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی ایران، سند ۲۰۳۰ را نمی پذیرد.

رهبر انقلاب با انتقاد از امضای بی سر و صدای سند ۲۰۳۰ یونسکو توسط برخی مسئولان کشور تصریح کردند: جمهوری اسلامی به چنین اسنادی نیاز ندارد زیرا چندین سند ارزشمند بالادستی در حوزه آموزش و پرورش دارد.

این سوال مطرح است چگونه مسئولان کشور، بی توجه به ارزش های دینی، چنین سند غیر دینی و غیر اخلاقی را امضا کردند؟ تمام اسناد بالادستی، قوانین و مقررات کشور باید مبتنی بر آموزه های قرآن کریم و عترت (ع) باشد. مطمئنا مسئولان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سند ۲۰۳۰ را اجرایی نخواهند کرد.

باوجود ۷۲ هزار مسجد، صدها حوزه علمیه و تعداد بسیاری مجتهد و فقیه در کشور، نیازی به اسناد لیبرالیستی و سکولاریستی مثل سند ۲۰۳۰ یونسکو نداریم.

انقلاب اسلامی، ودیعه و امانتی نزد ما است بنابراین مردم با دقت، تدبر و با بررسی کامل در انتخابات شرکت کنند. قرآن و روایات، امانت داری را جزو خصایص مومنین می دانند.

عده ای می گویند فرقی بین نامزدها وجود ندارد؛ این سخن کاملا نادرست است بنابراین مردم برای انتخاب نامزد اصلح، دقت و جستجو کنند.

نامزدهای انتخابات در تبلیغات از بیان مطالب خلاف واقع و دادن وعده هایی که توان اجرایی آنها را ندارند، پرهیز کنند.

نامزدها برنامه های اجرایی خود در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیان کنند و متعهد شوند در صورت انتخاب، برنامه هایشان را اجرا کنند.

حوزه علمیهشهرری
نظرات (0)
Add Comment