بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس از بخش های مختلف شهرستان ری

 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صبح امروز /دوشنبه/ با حضور در محل فرمانداری ویژه شهرستان ری از بخش های ˈقلعه نوˈ، ˈخاورانˈ، ˈکهریزک و باقرشهرˈ، ˈفشافویهˈ و ˈمرکزیˈ این شهرستان بازدید کردند.

 ˈحسین مظفرˈ، حجت الاسلام ˈحمید رساییˈ، ˈحسین طلاˈ، ˈمجتبی رحماندوستˈ، ˈسید مهدی هاشمیˈ، ˈلاله افتخاریˈ، ˈمحمد اسماعیل کوثریˈ، ˈزهره طیب زادهˈ و ˈفاطمه آلیاˈ به همراه بخشداران برای بازدید میدانی عازم مناطق شدند.

نمایندگان مردم شهرهای تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در قالب گروه های دو نفره به بخش های مرکزی، قلعه نو، خاوران، کهریزک و فشافویه اعزام تا با برخی از مشکلات مردمی و نیازهای منطقه از نزدیک آشنا شوند.

ˈمحمد اسماعیل کوثریˈ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه ˈسید همایون عباسیˈ بخشدار فشافویه برای بازدید از زندان های این منطقه اعزام شد.

ˈحسین مظفرˈ و ˈمجتبی رحمان دوستˈ به همراه بخشدار خاوران ˈسید اصغر تقویˈ عازم این منطقه و شهرک های صنعتی شدند.

ˈحمید رساییˈ و ˈحسین طلاˈ نیز با ˈابوالفضل شیخ لرˈ بخشدار کهریزک و باقرشهر به بازدید پروژ های عمرانی و دیدار مردم این بخش پرداختند.

ˈسید مهدی هاشمیˈ و ˈلاله افتخاریˈ به همراه ˈمهدی مجیدیˈ بخشدار مزکری با حضور در بین مردم شهرری از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردند.

ˈزهره طیب زادهˈ و ˈفاطمه آلیاˈ نیز به همراه ˈکریم رئوفˈ بخشدار ˈقلعه نوˈ برای بازدید از زمین های کشاورزی و آب های آلوده این منطقه عازم قلعه نو شدند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment