آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس از بخش های مختلف شهرستان ری

 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صبح امروز /دوشنبه/ با حضور در محل فرمانداری ویژه شهرستان ری از بخش های ˈقلعه نوˈ، ˈخاورانˈ، ˈکهریزک و باقرشهرˈ، ˈفشافویهˈ و ˈمرکزیˈ این شهرستان بازدید کردند.

 ˈحسین مظفرˈ، حجت الاسلام ˈحمید رساییˈ، ˈحسین طلاˈ، ˈمجتبی رحماندوستˈ، ˈسید مهدی هاشمیˈ، ˈلاله افتخاریˈ، ˈمحمد اسماعیل کوثریˈ، ˈزهره طیب زادهˈ و ˈفاطمه آلیاˈ به همراه بخشداران برای بازدید میدانی عازم مناطق شدند.

نمایندگان مردم شهرهای تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در قالب گروه های دو نفره به بخش های مرکزی، قلعه نو، خاوران، کهریزک و فشافویه اعزام تا با برخی از مشکلات مردمی و نیازهای منطقه از نزدیک آشنا شوند.

ˈمحمد اسماعیل کوثریˈ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه ˈسید همایون عباسیˈ بخشدار فشافویه برای بازدید از زندان های این منطقه اعزام شد.

ˈحسین مظفرˈ و ˈمجتبی رحمان دوستˈ به همراه بخشدار خاوران ˈسید اصغر تقویˈ عازم این منطقه و شهرک های صنعتی شدند.

ˈحمید رساییˈ و ˈحسین طلاˈ نیز با ˈابوالفضل شیخ لرˈ بخشدار کهریزک و باقرشهر به بازدید پروژ های عمرانی و دیدار مردم این بخش پرداختند.

ˈسید مهدی هاشمیˈ و ˈلاله افتخاریˈ به همراه ˈمهدی مجیدیˈ بخشدار مزکری با حضور در بین مردم شهرری از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردند.

ˈزهره طیب زادهˈ و ˈفاطمه آلیاˈ نیز به همراه ˈکریم رئوفˈ بخشدار ˈقلعه نوˈ برای بازدید از زمین های کشاورزی و آب های آلوده این منطقه عازم قلعه نو شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.