آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حدود ۳ حامی برای هر یتیم در شهرستان ری وجود دارد

به گزارش راگانیوز ؛ یدالله صفری اظهار داشت: از این تعداد ۴۲۰ فرزند یتیم و ۸۳۰ فرزند محسنین هستند که مورد حمایت حامیان قرار دارند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته این حامیان خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از ۳۴ میلیارد ریال به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین این شهرستان کمک کرده اند که نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد رشد داشته است.
صفری گفت که ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و هشت میلیارد آن نیز کمک غیرنقدی بوده است.
وی افزود: متوسط بهره مندی ایتام و فرزندان محسنین از این کمک ها در ماه حدود سه میلیون ریال است که در صدد افزایش آن هستیم تا زمینه کاهش مشکلات این افراد را فراهم کنیم.
رئیس کمیته امداد ری بیان کرد: علاوه بر کمک های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد ری مشارکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: مدت حمایت حداقل یک سال بوده که طی آن حامی به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب کمیته امداد امام (ره) با شناسه واریز مخصوص واریز می‌کند.
صفری عنوان کرد: تعداد چهار پایگاه جذب حامی اکرام طرح محسنین طی ماه مبارک رمضان در شهرستان ری دایر می شود و این آمار در شب های قدر به هشت پایگاه افزایش می یابد.
وی افزود: برای اولین بار درشهرستان ری ایجاد ستاد ثابت برای ایتام محسنین در میدان اصلی عبدالعظیم(ع) با عنوان درخت آرزوها برگزار می شود که در این طرح، خیرین آرزوهای ایتام محسنین را برآورده می کنند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.