آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

غبارروبی ضریح مطهر امامزاده عبدالله(ع) توسط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این مراسم معنوی که بیش از ۵٠ فعال فرهنگی، هنری و رسانه ای حضور داشتند، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آغاز شد.

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: انس و الفت با اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، معنویتی به وجود انسان می دهد که در تمامی شئونات زندگی اثر بخش خواهد بود.

وی با اشاره به وجود اماکن مقدس به ویژه بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرستان ری یادآور شد: فعالان ولایتمدار فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان در راستای معرفی و تکریم بقاع متبرکه همواره حضور دارند و در روزهای آینده نیز هنرمندان هنرهای تجسمی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) کارگاه هنری برپا خواهند کرد.

در ادامه حجت الاسلام منصوری تولیت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در سخنانی خدمت به امامزادگان را خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) دانست و افزود: خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین علیهم السلام از بزرگ ترین توفیقات الهی است که نصیب برخی افراد می شود.

در ادامه حاضران در فضایی معنوی وارد ضریح مطهر امامزاده عبدالله (ع) شدند و با عطر و گلاب ناب نسبت به غبارروبی ضریح و مرقد اقدام کردند.

گفتنی است: اعطای لوح خادمی آستان مقدس، توزیع نبات متبرک و بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه زیارتی از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم معنوی بود.

مراسم غبارروبی و عطر افشانی ضریح امامزاده عبدالله (ع) با یاد مرحوم عباس فغانی (معارف) از خبرنگاران پیشکسوت ری و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.