آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پای دختر هشت ساله لای چرخ موتورسیکلت گیر کرد

 فرمانده ایستگاه چهارده آتش نشانی گفت: ماموران آتش نشانی پای دختر هشت ساله شهرری را از میان چرخ موتورسیکلت خارج کردند.

ˈمرتضی گلپایگانیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ˈزهرا هنگامیˈ دختر بچه ای هشت ساله بر اثر بی احتیاطی والدین با نشستن بر روی باک موتور حادثه دلخراشی را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی ایستگاه 14 آتش نشانی اعزام شد، افزود: ماموران آتش نشانان پس از دریافت گزارش سریعا خود را به محل حادثه رسانده و پای این دختر هشت ساله را از لای پره های چرخ موتور جدا کردند.

گلپایگانی در خصوص علت و چگونگی این حادثه اظهار داشت: راکب موتور سوار در حال عبور از میدان و متمایل بودن موتور به سمت چپ پای زهرا هشت ساله به دلیل نشستن بر روی باک موتور سیکلت لای پره های موتور سیکلت گیر و دچار جراحت بسیار شدید می شود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به وسیله جک های مخصوص پره های موتور را بریده و پای زهرا را که دچار جراحت شده بود را خارج می کنند.

این فرمانده عملیات ایستگاه چهارده آتش نشانی بیان داشت: پس از جدا سازی زهرا از موتور سریعا عوامل اورژانس مصدوم هشت ساله را تحویل و به بیمارستان برای ادامه مداوا انتقال دادند.

گلپایگانی، در ادامه به راکبان موتور سیکلت توصیه کرد: موتور سیکلت وسیله ای مطمئنی برای سوار کردن کودکان نیست و از سوار کردن فرزندان کوچک خود بر روی باک جدا خودداری کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.