بازدید همسر شهردار تهران از مرکز حرفه آموزی کوثرتحت نظارت بهزیستی شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهر ری؛ سید رحیم فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، گفت: با توجه به روند صعودی و افزایش نرخ آسیب های اجتماعی و به دنبال آن افزایش آمار آسیب دیدگان اجتماعی، ضرورت مسئولیت اجتماعی نهادها، بنگاه های اقتصادی، اصناف و اقشار مختلف مردم در خصوص مشارکت در ساماندهی و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی شامل افراد بی سرپرست، بد سرپرست، خانواده های متکدیان، زندانیان، متواریان و معلولان آشکار می شود. وی ادامه داد: در همین راستا در ماه مبارک رمضان دکتر قالیباف شهردار تهران در بازدید از دو مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست شهید باهنر و مرکز خانه امید بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات و نیازهای مراکز آشنا شد و گفت: در خصوص حل مشکلات تمهیدات لازم به عمل آید.

فاضلی نژاد افزود: همچنین خانم دکتر مشیر زاده همسر شهردار تهران و مشاور امور زنان شهرداری تهران به همراه کتانباف، شهردار منطقه 20 و معاون امور اجتماعی منطقه، از مرکز روزانه توانبخشی کوثر بازدید کرده و ضمن دلجویی از مددکاران و پرسنل مرکز و آشنایی با مشکلات قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

فاضلی نژاد از حسن نظر و تدبیر آگاهانه و توجه به مسئولیت و عنایت مشاور امور زنان شهرداری تهران به مسئولیت اجتماعی در خصوص ساماندهی مراکز و موسسات فعال در حوزه آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.





شهردارشهرریهمسر
نظرات (0)
Add Comment