بخش کهریزک بیشترین آسیب را از کلان شهر‌تهران می‌بیند/ خبرنگاران و اصحاب رسانه باید همدلی و همکاری داشته باشند

به گزارش راگانیوز ، حسین توکلی در نشست خبری صبح امروز گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه باید همدلی و همکاری داشته باشند و تصمیمات اخذ شده را پیگیری کنند تا امور به سرانجام برسد .
وی با بیان اینکه بزرگترین آرامستان کشور در بخش کهریزک است ، افزود : تمام آلاینده های زیست محیطی و فاضلاب ها به بخش کهریزک سرازیر می شوند ، لذا بخش کهریزک باید از اهمیت ویژه ای در‌حوزه اختصاص خدمات داشته باشد .
وی در ادامه اظهار داشت : در حوزه پیشرفت و توسعه روستایی قدم هایی خوبی برداشته شده که طبق شعار دولت یازدهم رسیدگی به بخش های روستایی اهمیت بسیار زیادی داشته است لذا در این راستا راه های روستایی کهریزک اسفالت شده ، شبکه های بهداشت بازسازی و بهسازی شده و در حوزه بهداشت و درمان کارهای بسیار خوبی برای روستائیان انجام شده است .

حسین توکلی تصریح کرد :تعدادی از روستاهای ما خدمات و امکانات شهر را دارا هستند که نقش بسزایی در پیشبرد اهداف ما دارند اما تاکنون بودجه لازم به بخش کهریزک داده نشده تا مشکلات این بخش به طور کامل حل شود .
بخشدار کهریزک در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی گفت : یکی از معضلات اصلی بحث آب شرب باقرشهر بود که با مشارکت و پیگیری شهرداری باقرشهر ، اداره آب و فاضلاب و حمایت ویژه فرماندار شهرستان ری فردا صبح خط انتقال آب سد ماملو به باقرشهر انجام می شود که یکی از پروژه های شاخص به حساب می آید که مشکل آب شرب شهروندان حل و از این پس آب شربی گوارا و سالم به شهروندان داده می شود .
وی یادآور شد : پروژه تعریض جاده قمصریکی دیگر از پروژ ه های اصلی به شمار می آید که فاز اول این پروژه در سنوات قبلی انجام شده است و فاز دوم از میدان قمصر تا ورودی روستای قمصر با موافقت اداره راه و شهرسازی ، دهیاری و شورای اسلامی ، زیرسازی و اسفالت شده و روشنایی این جاده نیز صورت گرفته است تا شهروندان با آسایش خیال رفت و آمد کنند .

توکلی در ادامه افزود : دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری بحث تاسیس بیمارستان را بسیار پیگیری کردند و خیرین نیز در این راه ما را یاری نمودند وتا پس از چند سال ساخت بیمارستان در مجموعه بهداشت و درمان برای شهروندان این خطه صورت بگیرد .

بخشدار کهریزک اظهار داشت : در حوزه شهری شهرداری های بخش کهریزک خدمات خوبی به شهروندان ارائه داده اند و سطح توقع مردم با توجه به ارائه خدمات بالا رفته و در این راستا باید سطح خدمت رسانی را افزایش داده تا شهروندان در آسایش و آرامش با امکانات عالی زندگی کنند .

وی با اشاره به اینکه سرانه یک نفر در بخش کهریزک ۵۰۰ هزار تومان است ، خاطر نشان کرد :سرانه یک شهروند در بخش کهریزک ۵۰۰ هزار تومان است و این در حالی است که سرانه یک نفر در تهران ۲ میلیون تومان می باشد با توجه به اینکه این خطه محروم است لذا مسئولین باید توجه ویژه ای به خدمات شهروندان بخش کهریزک داشته باشند .

توکلی تصریح کرد : در دوره چهارم مدیریت شهری امور بسیار خوبی صورت گرفته و همدلی در شهرستان ری بین مسئولین و مردم بسیار دیده می شود .

لازم به ذکر است ؛ در پایان این نشت خبری از اصحاب رسانه و خبرنگاران تجلیل و قدرددانی به عمل آمد .

 

باقرشهرقمصرنشست خبریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment