برنامه های گرامیداشت روز شهدا تشریح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »؛ حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در گفت و گو با خبرنگار ایثار گفت: همه‌ساله در ۲۲ اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران برنامه‌هایی به‌منظور گرامیداشت روز شهدا اجرا می‌شود.

وی به تشریح و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام به کمک  ائمه جماعات و دستگاههای اجرایی شهرستان ری اشاره و برنامه های این روز را تشریح کردو افزود :امسال به‌مانند سال گذشته طرح تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای 22 اسفندماه  به‌صورت گسترده اجرا خواهد شد .

نصراله بمناسبت فرارسیدن 22 اسفندماه(روز بزرگداشت شهدا)؛ گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تعویض پرچم مزار شهدا، قرائت وصایای شهدا در مدارس، بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهداو تکریم 1000 نفره مادران و همسران شهدا،  نصب بنر و پلاکارد در زمینه روز بزرگداشت شهدا، اجرای برنامه کوهنوردی، غرس نهال یادبود شهدای گرانقدر و… از جمله برنامه های شهرستان ری عنوان کرد .

 نصراله با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه و اجرای برنامه های مختلف بنام شهدا، گفت: انتظار می رود اهتمام ویژه ای در اجرای برنامه های نمادین و اتخاذ تدابیر لازم به منظور شناساندن و نهادینه کردن روز شهدا صورت گیرد.

 اجرای برنامه هاو تشریح اهداف والای شهدای گرانقدر با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان در ایام گرامیداشت سالروز شهدا الزامی و ضروری است .

برنامهشهداشهرریگرامیداشت
نظرات (0)
Add Comment