برپایی اعتکاف دانش‌آموزی در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز ، برومند نامداری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در ساختمان مرکزی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20، از برپایی اعتکاف دانش‌آموزی در جنوب تهران خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: در آستانه ایام البیض، تمهیدات لازم برای پاکسازی و آراستگی مساجد، امامزاده ها و اماکن مذهبی شهرری انجام شده است و همزمان با این ایام نیز مدیریت شهری ویژه برنامه‌های فرهنگی و ارزشی با محوریت سبک زندگی ایرانی _ اسلامی را در مراسم معنوی اعتکاف به اجرا در می‌آورد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 استفاده از ظرفیت معتکفان را مغتنم برشمرد و افزود: توزیع اقلام فرهنگی، ارائه آموزش‌های شهروندی، برپایی مسابقه‌های فرهنگی از جمله ویژه برنامه‌های این ایام است که در مساجد منتخب انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بخشی از فعالیت‌های فرهنگی ویژه دانش آموزان برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: مساجد امام حسن مجتبی(ع) و المهدی (عج) به اعتکاف دانش آموزان اختصاص دارد که ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با این قشر تدارک دیده شده است تا بهره کامل از این مراسم معنوی ببرند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بر اساس تدابیر مدیریت شهری تهران تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد و اماکن مذهبی و با مشارکت معتمدان محلی و شورایاران در محلات 20گانه این منطقه جنوبی انجام می‌شود.

اعتکافشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment