برپایی جشن عید قربان در ورودی منطقه 20 تهران

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از شروع توزیع دام بهداشتی در این منطقه 20 تهران خبر داد و گفت: همزمان با عید سعید قربان جشن شهروندی در این محل دایر است و به شهروندان خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌شود.

وی با بیان این مطلب گفت: بر اساس روال سال‌های گذشته و به منظور رعایت مسائل زیست محیطی محل توزیع دام بهداشتی و سالم در منطقه 20 تهران آغاز شده است و شهروندان با مراجعه  به این محل می‌توانند از خدمات رایگانی همچون مشاوره، ذبح و معاینه‌های پیش از خرید بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه محوطه جایگاه عرضه دام متناسب با مناسبت روز عید فضاسازی شده است، ادامه داد: غرفه‌های بانک شهر، ساماندهی،1888 و پسماند خشک در این جایگاه مستقر هستند و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی به برپایی جشن شهروندی عید سعید قربان نیز اشاره کرد و گفت: صبح روز عید از ساعت 9 تا 12، مجموعه برنامه‌های فرهنگی، نمایشی، سخنرانی مذهبی و هنری تدارک دیده شده و برای حضور یک هزار نفر از شهروندان در این فضا پیش‌بینی لازم شده است.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های متمرکز، در تمام سراهای محله و مراکز فرهنگی نیز همزمان با عید سعید قربان جشن‌های محله‌ای برپا می‌شود تا شهروندان از موهبت این عید مبارک بهره‌مند شوند.

شهرریعیدقربان
نظرات (0)
Add Comment