برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در گلحصار+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین نمایشگاه صنایع کوچک گلحصار با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین مردم این منطقه، به مدت چهار روز در مسجد حسین ابن علی(ع) برگزار شد.

فاطمه مومن زاده مسئول برگزاری این نمایشگاه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این نمایشگاه که به همت حوزه بسیج خواهران ۴۵۴ گلحصار برگزار شد، توانمندی ها و تولیدات زنان کارآفرین در حوزه صنایع کوچک و خانگی با فعالیت بیش از ۱۰ غرفه متنوع به مدت چهار روز در معرض نمایش عموم مردم گلحصار قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با برپایی این نمایشگاه، جشنواره غذاهای سنتی و محلی توسط بانوان گلحصار و زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس هم برگزار می شد که بیش از ۲۵ نوع غذای محلی و چندین نوع نان سنتی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

مومن زاده در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت صنایع کوچک و ترویج اقتصاد مقاومتی درجامعه گفت: یکی از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه ها رونق صنایع کوچک و متوسط در منطقه است.

فرمانده حوزه بسیج خواهران بیست و دو بهمن گلحصار در پایان خاطرنشان کرد: صنایع مختلف محلی از جمله؛ قالی بافی، چرم دوزی، مربا و ترشیجات، سبزیجات، پوشاک و البسه، عرقیجات گیاهی و تابلوهای معرق در این نمایشگاه به عموم مردم گلحصار ارائه شدند تا به نوعی توانمندی های بانوان کار آفرین این منطقه را به نمایش گذاشته و با ایجاد یک فضای رقابتی، انگیزه کارآفرینان را برای ارائه محصولات با کیفیت و بهتر افزایش دهند.

انتهای پیام/ع

شهررینمایشگاهگلحصار
نظرات (0)
Add Comment