آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در گلحصار+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین نمایشگاه صنایع کوچک گلحصار با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین مردم این منطقه، به مدت چهار روز در مسجد حسین ابن علی(ع) برگزار شد.

img_8833

فاطمه مومن زاده مسئول برگزاری این نمایشگاه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این نمایشگاه که به همت حوزه بسیج خواهران ۴۵۴ گلحصار برگزار شد، توانمندی ها و تولیدات زنان کارآفرین در حوزه صنایع کوچک و خانگی با فعالیت بیش از ۱۰ غرفه متنوع به مدت چهار روز در معرض نمایش عموم مردم گلحصار قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با برپایی این نمایشگاه، جشنواره غذاهای سنتی و محلی توسط بانوان گلحصار و زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس هم برگزار می شد که بیش از ۲۵ نوع غذای محلی و چندین نوع نان سنتی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

img_8841

img_8845

مومن زاده در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت صنایع کوچک و ترویج اقتصاد مقاومتی درجامعه گفت: یکی از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه ها رونق صنایع کوچک و متوسط در منطقه است.

فرمانده حوزه بسیج خواهران بیست و دو بهمن گلحصار در پایان خاطرنشان کرد: صنایع مختلف محلی از جمله؛ قالی بافی، چرم دوزی، مربا و ترشیجات، سبزیجات، پوشاک و البسه، عرقیجات گیاهی و تابلوهای معرق در این نمایشگاه به عموم مردم گلحصار ارائه شدند تا به نوعی توانمندی های بانوان کار آفرین این منطقه را به نمایش گذاشته و با ایجاد یک فضای رقابتی، انگیزه کارآفرینان را برای ارائه محصولات با کیفیت و بهتر افزایش دهند.

img_8839

img_8836

img_8837

انتهای پیام/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.