برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرزندان شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه فجر در ری

به گزارش راگانیوز ، مدیر دبستان شاهد لاله ها گفت : برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای کودکان با عنوان برنامه های دهه فجر به منظور آشنایی نسل جدید با جانفشانی‎ها، وحدت و اتحادی است که موجب به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی شده است.
صانعی گفت: فرزندان ما باید بدانند که آرامش و استقلال امروز جامعه مرهون تلاش و مبارزات مردمی به رهبری امام خمینی (ره) است.
وی با اشاره به حضور پررنگ کودکان در برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: کودکان نیز همسان با سایر اقشار جامعه حضوری پررنگ در برنامه های گرامیداشت دهه فجر دارند و دبستان شاهد لاله ها هرساله با فرارسیدن ایام دهه فجر، نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان مدرسه برگزار می نماید .
صانعی افزود: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و هنری به منظور آشنایی نسل نونهال با آرمانهای انقلاب از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت مدیران و معلمان اجرا می شود و آشنایی کودکان با انقلاب و ارزش های انقلابی در این دهه به شکلی جدی مدنظر مربیان پرورشی است .
وی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری با محوریت روزهای انقلاب علاوه بر اینکه حس توانایی را در کودکان زنده و بارور می سازد موجبات آشنایی آنان با روزهای شیرین انقلاب را نیز فراهم می سازد.
دهه فجرشهرریمدارس
نظرات (0)
Add Comment