برگزاری برنامه تلویزیونی عطر عاشقی در باقرشهر

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و مداحی حاج محسن طاهری، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می شود.

اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز، ضمن تبریک فرارسیدن مبعث رسول اکرم(ص) با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای تبیین این موضوع استفاده کرد.

وی افزود: در همین راستا، با پیگیری ها و مکاتبات مختلفی که از ماه ها قبل انجام شد، برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» که هر جمعه به طور زنده از شبکه ۵ سیما پخش می شود، همزمان با اعیاد بزرگ شعبانیه و ولادت امام حسین،حضرت ابالفضل و امام سجاد(ع)، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ باقرشهر به اجرای برنامه می پردازد.

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و شعر سرایی مهدی رحیمی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین توسط حاج محسن طاهری همراه است.

اسدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری ارگان های مختلف شهری به ویژه حاج احمد پور محمدی مدیر محبوب و مردمی هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر در برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری با شکوه چنین برنامه هایی بدون کمک و یاری سایر ارگان ها و ادارات منطقه ممکن نخواهد بود.

وی افزود: این برنامه با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و همکاری بخشداری کهریزک، شورا و شهرداری باقرشهر و کهریزک، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، بسیج باقرشهر، پلیس راهور، کلانتری باقرشهر، اداره برق و ستاد نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک در پایان بر حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این گونه مراسم ها تأکید کرد و افزود : ما باید شعائر اسلامی را پاس بداریم و روحیه ی نشاط و شادابی را در جامعه زنده نمائیم.

گفتنی است، برنامه عطر عاشقی روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار و به طور زنده از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد

باقرشهربرنامهشهرریعطر عاشقی
نظرات (0)
Add Comment