آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری برنامه تلویزیونی عطر عاشقی در باقرشهر

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و مداحی حاج محسن طاهری، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می شود.

photo_2016-05-05_10-13-12

اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز، ضمن تبریک فرارسیدن مبعث رسول اکرم(ص) با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای تبیین این موضوع استفاده کرد.

وی افزود: در همین راستا، با پیگیری ها و مکاتبات مختلفی که از ماه ها قبل انجام شد، برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» که هر جمعه به طور زنده از شبکه ۵ سیما پخش می شود، همزمان با اعیاد بزرگ شعبانیه و ولادت امام حسین،حضرت ابالفضل و امام سجاد(ع)، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ باقرشهر به اجرای برنامه می پردازد.

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و شعر سرایی مهدی رحیمی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین توسط حاج محسن طاهری همراه است.

اسدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری ارگان های مختلف شهری به ویژه حاج احمد پور محمدی مدیر محبوب و مردمی هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر در برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری با شکوه چنین برنامه هایی بدون کمک و یاری سایر ارگان ها و ادارات منطقه ممکن نخواهد بود.

وی افزود: این برنامه با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و همکاری بخشداری کهریزک، شورا و شهرداری باقرشهر و کهریزک، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، بسیج باقرشهر، پلیس راهور، کلانتری باقرشهر، اداره برق و ستاد نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک در پایان بر حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این گونه مراسم ها تأکید کرد و افزود : ما باید شعائر اسلامی را پاس بداریم و روحیه ی نشاط و شادابی را در جامعه زنده نمائیم.

گفتنی است، برنامه عطر عاشقی روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار و به طور زنده از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.