برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی ویژه ماه رمضان در شهرری

 

به گزارش راگانیوز ، شهردار منطقه 20 از برپایی جشنواره تفریحی ورزشی فصل نیایش به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان این منطقه  خبرداد.

سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت:  با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانی، جشنواره تفریحی ورزشی فصل نیایش در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) دایر شده است تا شهروندان روزه دار اوقات خوبی را در زمان بعد از افطار بگذرانند.

صفوی موقعیت مکانی جشنواره تفریحی ورزشی فصل نیایش را از نظر فضای سبز و دسترسی شهروندان مثبت ارزیابی کرد و افزود: ویژه برنامه های این جشنواره متناسب با گروه های سنی مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و میان سالان پیش بینی شده است تا تمامی  اقشار بتوانند از این امکان تفریحات سالم استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این جشنواره، گفت: مجموعه امکانات ورزشی در رشته های رزمی، تیر وکمان، دارت، فوتبال دستی در کنار ده ها خدمات فرهنگی در این جشنواره به شهروندان ارائه می شود.

جشنواره تفریحی ورزشی فصل نیایش در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) واقع در میدان نماز شهرری همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به جزء لیالی قدر از ساعت 19 تا 23 هر شب پذیرای شهروندان است.

تفریجاتشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment