برگزاری جلسه تبیین دستور العمل های مالی مدارس ویژه مدیران “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، مراد شجاعی  با اعلام این خبر افزود: در سال 95 که ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان “سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده است، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز با برنامه ریزی و اجرای دستور العمل های مالی و همچنین تبیین آن برای مدیران مدارس و واحد های آموزشی سعی بر آن داشته است که اقدامات و گام های عملی و موثری در این زمینه بر دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از جمله برنامه ها و اقداماتی که با تبیین و اجرای دستورالعمل جدید مالی به آن خواهیم رسید ایجاد انضباط و شفاف سازی مالی بهتر می باشد.

شجاعی گفت: یکی از بخش های مهم در مدارس بحث مربوط به مصرف انرژی می باشد و باید سعی کنیم با  آموزش جهت اصلاح الگوي مصرف در این قسمت از اتلاف انرژی و منابع جلوگیری به عمل آوریم و به همین منظور در سال تحصیلی گذشته و همچنین در سال جاری با برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مانند بهینه سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس و تعمیر و بازسازی لوله کشی و سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات می باشد.

وی در ادامه افزود: استفاده بهینه از امکانات و اموال دولتی یکی دیگر از اقدامات در سال جدید خواهد بود و بر توجه مدیران به جایگاه اموال دولتی و تبیین نقش و جایگاه مدیران به عنوان محافظان اموال دولتی تاکید کرد.

اموزشریشهرریپرورش
نظرات (0)
Add Comment