برگزاری جلسه تحلیل نتایج آزمون نهایی خرداد 94

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، روز یکشنبه 20 دیماه 94  جلسه تحلیل نتایج آزمون نهایی خرداد ماه 94 مدارس متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در اتاق شورای این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان مقطع متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و مقطع متوسطه اول و سرگروه های آموزشی تکنولوژی گروه های آموزشی برگزار شد نتایج آزمون نهایی خرداد ماه 94 در رشته های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، رشته های فنی و حرفه ای و برای دانش آموزان دختر و پسر بطور جداگانه بررسی و با نتایج سال های گذشته و میانگین مناطق شهرستان های استان تهران مقایسه شد.

این جلسه به منظور ارائه راه کارهای مناسب برای ارتقاء سطح نمرات و افزایش میزان قبولی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهایی خردادماه 95 بر اساس تحلیل نتایج آزمون نهایی خردادماه 94 و اجرای برنامه های گروه های آموزشی در رفع برخی معایب آموزشی در مدارس برگزار گردید.

شایان توجه است میانگین قبولی و نمرات دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهایی خردادماه 94 از میانگین شهرستان های استان تهران بالاتر می باشد.

امتحانجلسهشهرریمدارس
نظرات (0)
Add Comment