آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه تحلیل نتایج آزمون نهایی خرداد 94

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، روز یکشنبه 20 دیماه 94  جلسه تحلیل نتایج آزمون نهایی خرداد ماه 94 مدارس متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در اتاق شورای این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان مقطع متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و مقطع متوسطه اول و سرگروه های آموزشی تکنولوژی گروه های آموزشی برگزار شد نتایج آزمون نهایی خرداد ماه 94 در رشته های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، رشته های فنی و حرفه ای و برای دانش آموزان دختر و پسر بطور جداگانه بررسی و با نتایج سال های گذشته و میانگین مناطق شهرستان های استان تهران مقایسه شد.

این جلسه به منظور ارائه راه کارهای مناسب برای ارتقاء سطح نمرات و افزایش میزان قبولی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهایی خردادماه 95 بر اساس تحلیل نتایج آزمون نهایی خردادماه 94 و اجرای برنامه های گروه های آموزشی در رفع برخی معایب آموزشی در مدارس برگزار گردید.

شایان توجه است میانگین قبولی و نمرات دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهایی خردادماه 94 از میانگین شهرستان های استان تهران بالاتر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.