برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر واحد یادگار امام(ره) شهرری

به گزارش صد خبر ، در ابتدای جلسه دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری، ضمن تبریک میلاد خجسته امام جواد(ع) و خیرمقدم به مسئولین بنیاد شهید شهرستان ری در سخنانی خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا به ویژه فرزندان آنها را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان عضو ستاد اهتمام و توجه ویژه ای دارد .

 وی در ادامه با بیان اینکه باید هدف از برگزاری این جلسات بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر واحد یادگار امام(ره) شهرری و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری جهت ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات آموزشی دانشجویان باشد افزود: مهمترین دغدغه مسئولین دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع  دانشجویان شاهد جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

دکتر موسوی در ادامه گفت: در این واحد دانشگاهی همواره تلاش شده است تا شرایطی فراهم شود تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثارگران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه ای دیگر نداشته باشند.

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری در ادامه ضمن تشکر از زحمات آقای نصراله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و آقای حمید قاسمی رئیس ستاد شاهد واحد یادگار امام (ره) شهرری در حل مشکلات دانشجویان، ارتقاء و بهبود سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از وظایف دانشگاهها ذکر کرد و گفت: لازم است برای خدمت به این عزیزان بصورت اعتقادی و از روی اخلاص خدمت کرد.

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری با تاکید بر ضرورت برگزاری مداوم جلسات با تقدیر از اقدامات انجام یافته ستاد شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی از تعامل بیشتر بنیاد شهید و واحد یادگار امام استقبال کرد و بر لزوم اقدامات موثر جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کردند .

این مقام دانشگاهی در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت برگزاری مداوم جلسات شاهد، برگزاری يک يا دو جلسه در هر ترم تحصيلی را ضروری دانست و افزود: بايد  برای حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر برنامه های اين ستاد به شکل مطلوب تداوم یابد

 در ادامه حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ضمن تقدیر تعامل  و مساعدت دکتر سیدفرج الله موسوی و مسئولین واحد یادگار امام (ره) شهرری در راستای حل مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد یادگار امام(ره) شهرری با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد در این واحد دانشگاهی پرداخت.

در ادامه جلسه دکتر محمدعلی فتوره بنابی معاون اداری و مالی ضمن گزارشی از آخرین وضعیت مالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد یادگار امام(ره) شهرری بر حل مشکلات مالی دانشجویان تاکید کرد.

حمید قاسمی رئیس ستاد شاهد و ایثارگر واحد یادگار امام(ره) شهرری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد به تشریح اهم اقدامات انجام شده آموزشی و فرهنگی در دفتر ستاد شاهد و ایثارگر  این واحد دانشگاهی پرداخت .

حسین محمدی مدیر کل آموزش واحد در سخنانی نحوه ارتقای سطح علمی و تحصیلی دانشجویان شاهد در واحد را یادآور و افزود: همه ما خود را همیشه خدمتگزار و بدهکار فرزندان شاهد می دانیم و از خداوند متعال می خواهیم که کمک کند تا در راه خدمت به این عزیزان هیچ گونه قصوری نداشته باشیم.

در پایان این جلسه در خصوص مسائل ومشکلات دانشجویان شاهد وایثارگر بحث و تبادل نظرگردید و مقرر شد در خصوص ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان برنامه مدونی تدوین و همچنین جلسه ای با حضور دانشجویان و اعضای ستاد جهت بیان مشکلات دانشجویان در واحد برگزار شود.

 لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری1250 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته های کاردانی، کارشناسی ، ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاهشهررینشست
نظرات (0)
Add Comment