برگزاری دور ه آموزشی راهنمای تدریس درس تربیت بدنی در”ری”

به  گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با حضور محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، غلامرضا سراج زاده مولف کتاب تدریس درس تربیت بدنی، نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری و کارشناسان تربیت بدنی مناظق ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران دوره آموزشی تدریس درس تربیت بدنی برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این دوره آموزش گفت:  در دنیای امروز داشتن سواد حرکتی و مسلط بودن بر علم و دانش آن مانند دانش های دیگر امری اجتناب ناپذیر می باشد.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر استفاده از کتاب تدریس درس تربیت بدنی توسط دبیران این درس اظهار کرد: یکی از وظایف ما در این درس گسترش و اشاعه ورزش همگانی و تقویت زنگ ورزش در سطح مدارس می باشد .
این مقام مسئول گزارش جامع و کاملی از برنامه ها و اقدامات این معاونت در سال تحصیلی گذشته ارائه داد و در ادامه به تشریح برنامه و طرح ها برای سال تحصیلی جدید پرداخت.
شایان ذکر است این دوره آموزشی به مدت دو روز و با حضور غلامرضا سراج زاده مولف کتاب تدریس درس تربیت بدنی، کارشناسان مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مربیان منتخب تربیت بدنی مناطق برگزار می گردد.
اموزشتدریسشهرری
نظرات (0)
Add Comment