برگزاری مشاوره فردی و گروهی سلامت بانوان در شهرری

 راگا نیوز-کتابخانه شیخ کلینی (ره) به‌منظور افزایش آگاهی در ارتباط با بیماری‌های عفونی و سرطان‌های مربوط به بانوان، مشاوره فردی و گروهی را برگزار می‌کند.

به گزارش راگا نیوز، مجید طبرزدی از برگزاری مشاوره فردی و گروهی سلامت بانوان در شهرری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف آموزش راهکارهای بهداشتی برای پیشگیری از بیماری‌های خاص و برطرف کردن مشکلات بانوان در کتابخانه شیخ کلینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) ادامه داد: طرح مشاوره فردی و گروهی بانوان سه‌شنبه 30 مهر ماه از ساعت 9 تا 12 ویژه عموم مردم به‌طور رایگان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این طرح ذکر کرد: این طرح به همت کتابخانه شیخ کلینی (ره) و با مشارکت اداره سلامت محله منصوریه و منگل ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

طبرزدی در ارتباط با این طرح تصریح کرد: این طرح در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی بانوان برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) با اشاره به موضوعات این طرح ذکر کرد: این طرح با موضوعات مختلف و توسط مربیان و مشاوران متخصص 30 مهر ماه برگزار می‌شود.

مجید طبرزدی در پایان بیان داشت: این طرح در کتابخانه شیخ کلینی (ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری کریمی، نرسیده به اداره گذرنامه برگزار می‌شود.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment