آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مشاوره فردی و گروهی سلامت بانوان در شهرری

 راگا نیوز-کتابخانه شیخ کلینی (ره) به‌منظور افزایش آگاهی در ارتباط با بیماری‌های عفونی و سرطان‌های مربوط به بانوان، مشاوره فردی و گروهی را برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: برگزاری مشاوره فردی و گروهی سلامت بانوان در شهرری

به گزارش راگا نیوز، مجید طبرزدی از برگزاری مشاوره فردی و گروهی سلامت بانوان در شهرری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف آموزش راهکارهای بهداشتی برای پیشگیری از بیماری‌های خاص و برطرف کردن مشکلات بانوان در کتابخانه شیخ کلینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) ادامه داد: طرح مشاوره فردی و گروهی بانوان سه‌شنبه 30 مهر ماه از ساعت 9 تا 12 ویژه عموم مردم به‌طور رایگان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این طرح ذکر کرد: این طرح به همت کتابخانه شیخ کلینی (ره) و با مشارکت اداره سلامت محله منصوریه و منگل ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

طبرزدی در ارتباط با این طرح تصریح کرد: این طرح در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی بانوان برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) با اشاره به موضوعات این طرح ذکر کرد: این طرح با موضوعات مختلف و توسط مربیان و مشاوران متخصص 30 مهر ماه برگزار می‌شود.

مجید طبرزدی در پایان بیان داشت: این طرح در کتابخانه شیخ کلینی (ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری کریمی، نرسیده به اداره گذرنامه برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.