برگزاری نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ بابایی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت : وظیفه اصلی ما این است در اعتلای ارزش های شاخص انقلاب اسلامی باید بسیار کوشاتر و فعالتر عمل کنیم .

مسئول روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه افزود : تمامی مسئولان روابط عمومی باید الزامات موثر ،  نوع گرایی در فرایند اطلاع رسانی و همچنین کیفیت و کمیت اخبار را جدی بگیرند و برای اطلاع رسانی بهتر بکوشند .

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوی توانمند روابط عمومی است ، اظهار داشت : روابط عمومی و رسانه ها باید رابطه نزدیکی باهم برقرار کنند تا بتوانند با همکاری یکدیگر به بهترین نحو مخاطب را از تمامی فعالیت های دولت و دستگاههای اجرایی مطلع کنند .

مشاور فرماندار ضمن تاکید بر دقت نظر بالای مسئولان روابط عمومی ، تصریح کرد : مدیری در این عرصه توانمند است و می تواند خوش بدرخشد که از دقت نظر بالایی برخوردار باشد و از هیچ موضوعی ساده نگذرد و کار خود را مورد ارزیابی قرار دهد  .

وی در پایان از برگزاری کارگاه های آموزشی اصول خبرنویسی و شیوه نگارشی خبر داد و گفت : درصددآن هستیم در اوایل سال آینده با برنامه ریزی منسجم و اخذ مجوز از استانداری تهران کارگاه آموزشی تشکیل داده وتا بتوانیم در حوزه خبر نویسی و شیوه های صحیح نگارشی خود را تقویت کنیم .

برگزاریروابط عمومیشهررینشست
نظرات (0)
Add Comment