برگزاری نشست مشترک مسئولان فرهنگی شهرری با موضوع شهدای مدافع حرم

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ، حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ری ، حجت الاسلام مسلمی معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در این نشست گفت: شهدای مدافع حرم آل الله از صمیم قلب خود باورمند به ارزشهای اصیل تشیع بوده و حاضر به اهدای جان خود در این راه هستند.
سرهنگ علی طلوعی گفت: روحیه شهادت طلبی شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله ویژگی شیعه ناب و محب واقعی اهل بیت(ع) است.
وی تجلیل و تکریم خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم را وظیفه و تکلیف عنوان کرد و گفت :شهدای مدافع حرم  که بالاترین روحیه اخلاص را دارند اهانت به ساحت مقدس آل الله را نمی توانند تحمل کنند و دراه اسلام و دفاع از حرم بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) جان خود را نثار می کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در این نشست برنامه های فرهنگی این اداره در راستای برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم را تشریح کرد.
حسین نصراله با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به دنبال تحقق آرمانهای اسلام و دفاع از حریم آل الله بودند افزود: آنان با نثار جان خود برگ زرینی از مقاومت و پایمردی را آفریدند.
وی افزود: تجلیل از ایثارگری این شهدا زمینه ساز آشنایی نسل جوان با شهدایی است که بخاطر اسلام و ارزشهای دینی شهادت را بالاترین مرحل کمال می دانند.
اثارشهرریفرهنگی
نظرات (0)
Add Comment