برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران خبرگزاری‌های شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، از جنوب استان تهران، سه‌شنبه شب نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران خبرگزاری‌های شهرستان ری برگزار شد و روسای خبرگزاری‌های ایرنا، فارس و ایلنا شهرستان ری در این نشست صمیمی حضور داشتند.

رئیس خبرگزاری ایرنا شهرری در این نشست گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های شهرستان ری باید برای کسب جایگاه بالاتر از منظر حرفه‌ای و تاثیرگذاری اجتماعی تلاش کنند.

محمد بیدارمنش اظهار داشت: انتظارها از رسانه‌های شهرستان ری که شهرستانی مذهبی، فرهنگی و سیاسی است بسیار بالا است و ظرفیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نیز باید نقطه قوت باشد.

وی خواستار ارتباط مطلوب و بهتر روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان ری با رسانه‌ها شد و گفت: رسانه‌های شهرستان ری باید منصفانه به ارتباط مردم و مسئولان نگریسته و رابط امانت‌داری باشند.

هم‌افزایی رسانه‌ای موجب جلوگیری از تخریب‌ها می‌شود / تاثیرگذاری فعالیت رسانه‌ای را بیشتر می‌کند 

رئیس خبرگزاری ایلنا شهرری نیز در این نشست با بیان اینکه اتحاد رسانه‌ای در شهرستان ری امری ضروری است، گفت: هم‌افزایی رسانه‌ای موجب جلوگیری از تخریب‌ها شده و تاثیرگذاری فعالیت رسانه‌ای را بیشتر می‌کند.

روح‌الله حسین‌زاده با اشاره به اهمیت رسانه گفت: رسانه‌های شهرستان ری باید تلاش کنند تا از قافله رسانه‌ای استان تهران و کشور عقب نمانند و البته میزان تاثیرگذاری و اهمیت رسانه‌ها نیز باید در رتبه‌بندی‌ها و توجه به عملکردها مدنظر مسئولان فرهنگی و سیاسی شهرستان ری باشد.

وی بر فعال شدن روابط‌عمومی و تعامل بهتر و بیشتر آنان با رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رسانه‌های شهرستان ری به‌ویژه خبرگزاری‌ها در جهت خواست مردم و ایجاد ارتباط آنان با مسئولان عمل می‌کنند و باید روند کار آنان تسهیل شود.

تاکید بر توجه بیشتر رسانه‌ها و مسئولان به جایگاه والای فرهنگی و مذهبی ری / تبیین اهمیت وحدت و هم‌افزایی رسانه‌ای

رئیس خبرگزاری فارس در جنوب تهران نیز طی سخنانی در این نشست با تاکید بر اهمیت وحدت و هم‌افزایی رسانه‌ای اظهار داشت: همکاران رسانه‌ای باید هم‌آوا بوده و در فعالیت‌های رسانه‌ای متحد و هماهنگ عمل کرده و با تمام توان در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و رسالت خطیر فرهنگی خود را در سطح جامعه انجام دهند.

مصطفی هدایی با انتقاد از برخی انتقادهای غیرسازنده و رقابت‌های منفی در میان رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها باید بدون تخریب رسانه‌های دیگر تلاش خود را در راستای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع به کار گرفته و با صداقت کاری و صحت در گفتار و اطلاع‌رسانی صادقانه جایگاه خود را در میان مخاطبان اثبات کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان ری در حوزه‌های مختلف از جمله جایگاه والای معنوی، فرهنگی و … عنوان کرد: شهرستان ری در زمینه‌های مختلف در مقوله رسانه و اطلاع‌رسانی جایگاه والایی دارد و باید با تمام توان تلاش کنیم با توجه به ظرفیت‌های بالا و غنی که در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد، استان تهران را از مظلومیت و مهجوریت در حوزه رسانه در بیاوریم.

خبرگزاریشهررینشستهم اندیشی
نظرات (0)
Add Comment