برگزاری نشست هم اندیشی صنعتگران و مسئولین ادارات شهرستان ری+تصاویر

به گزارش راگانیوز ،  نشست هم اندیشی صنعتگران، تولیدکنندگان و مسئولین ادارات شهرستان ری، صبح امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان و چندین تن از نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی، با موضوع راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان برگزار می شد، هدایت اله جمالی پور فرماندار شهرستان ری، محسن علیجانی و سهیلا جلودار زاده نمایندگان منتخب مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس دهم شورای اسلامی، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری و افضلی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نیز از حاضرین بودند.

در ابتدای این مراسم ، سهیلا جلودار زاده مشاور سابق امور بانوان وزارت صنعت و معدن و تجارت دقایقی پیرامون اهداف برگزاری این نشست و همینطور لزوم برنامه ریزی مدیران ادارات و تعامل بیشتر کارخانجات و مراکز تولیدی شهرستان  به سخنرانی پرداخت.

در بخش بعدی این مراسم، جمالی پور و علیجانی نیز دقایقی پیرامون اهمیت برگزاری این گونه جلسات جهت بهبود اوضاع معیشتی، اجتماعی و اقتصادی کشور، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در کشور،لزوم حمایت از دولت در موضوع برجام و همینطور سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توضیحات و نکاتی را بیان کردند.

بخش پایانی این مراسم نیز به سخنرانی، بیان دغدغه ها و درد دل های چندین تن از مدیران شهرک های صنعتی و همینطور کارخانجات بزرگ تولیدی شهرستان ری اختصاص داشت.

ریشهرریشهریفرماندارمدیران
نظرات (0)
Add Comment