برگزاری نشست هم اندیشی کانون های دانشجویی واحد یادگار امام (ره) شهرری

به گزارش راگانیوز ، در این نشست صمیمی که با حضور حداکثری اعضای کانون ها همراه بود؛دکتر عبدالرضا فرهادیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی دانشجویان؛به ویژه کانون تابش در برگزاری مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام این واحد دانشگاهی؛بر لزوم تخصصی شدن فعالیت کانون های دانشجویی تأکید کرد.

دکتر فرهادیان در ادامه بر لزوم در نظر گرفتن تقویم آموزشی در برنامه ریزی فرهنگی کانون ها؛ارائه ی طرح های جدید برای اطلاع رسانی و لزوم و اهمیت همدلی بیشتر دانشجویان فعال فرهنگی تاکید کرد .

در ادامه ی این نشست دکتر سیدمحمد رضا میرخان مشاور ریاست و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری نیز ضمن تشکر از فعالیتهای فرهنگی گروه تابش در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد گفت: کانون های فرهنگی دانشجویان با هدف  پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت های فرهنگی دانشجویان در جهت نیل به ارزش های متعالی اسلامی در دانشگاه ها تشکیل و امیدواریم این کانون ها در انجام کارهای فرهنگی دانشگاه موفق عمل نمایند.

دکتر میرخان در پایان سخنان خود ضمن لزوم حمایت همه جانبه از دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی بر حضور بیشتر دانشجویان در انجام کارهای فرهنگی در تاکید کرد.

در ادامه ی این جلسه اعضای فعال کانون های دانشجویی به بیان دیدگاه ها؛پیشنهادات و انتقادات پرداختند

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای کانون های تابش؛قادمون؛آینه؛فیلم و عکس؛فار و پازل حضور داشتند.

دانشگاهریشهررینشست
نظرات (0)
Add Comment